2010. február 3., szerda

5.rész

Tomnak sikerült elérnie azt, hogy ne csak ő érezze magát hülyén a bőrében hanem Bill is. Tom tényleg egy idegen ember bőrében volt, és Bill meg úgy érezte ezekben a göncökben nem önmaga. Ám nem volt mit tenni. Így mondjuk tényleg senki nem ismerte fel, és még egy kicsit szolidalitást is vállalt ezzel Tommal. Miközben a forgalmas utcán haladtak az emberek jöttek mentek körülöttük.
-Na akkor most mi is legyen?-kérdezte Tom.
-Hát most megyünk a plázába vásárolni-felelte Bill.
-Már nem is azért de szerintem lehet, hogy nem ez a legfontosabb. Ha megtaláljuk a csajt, lehet hogy azonnal visszakapom a szexis testemet.
-A milyen testedet?-nevetett Bill.
-Szexis-felelte Tom. Billnek még mindig furcsa volt ebben a női testben Tomot látnia, de már nem kételkedett benne hogy ő az. Főleg ilyen dumával...Szexis test...-Tán tagadod, hogy én egy földreszállt Szexisten vagyok?-erre Bill még jobban röhögött. Földreszállt Szexisten?! Ezt azért még Tom se gondolhatja komolyan.
-Na ne máááár! Egyébként meg szerintem pontosan ennek a a a "Szexistennek" köszönheted ezt az új csini csajt ami most lehetsz.-nyújtotta ki a nyelvét Bill.
-Ja...De be kell lássad, még így csajként is az vagyok. Őrülten szexis. Ha a mostani én jönne velem szemben a normális testemben akkor tuti nem hagynám ki egy körre.
-Tom...mit vétettem, hogy veled ver a sors? Előző életemben biztos nagyon gonosz lehettem.-vigyorgott Bill.
-Te most is az vagy!
-Én?! Ugyan miért?
-Mert csak. Sosem tudsz örülni a sikereimnek.
-Attól függ mire gondolsz. Örülök ha egy ügyes gitárszólót nyomsz le.
-Ja te csak annak tudsz örülni...Pedig annyi más öröm van az életben...-mondta sóvárogva. Nem volt kérdéses mire gondol :D De mindegy Tom márcsak ilyen.
-Na mindegy hagyjuk ezt a témát-felelte Bill-Ott tartottunk, hogy most hova megyünk?
-A diszkóba. Az úgyis a pláza mellett van. Hátha valami nyomra bukkanunk.
-Okés. De találjuk ki mit mondunk úgy mindenkinek ha nem találjuk meg-Bill kérdően pillantott ikrére. Az viszont nem válaszolt. Sőt láthatóan ott se volt szellemileg.-Tom figyelsz?-No válasz-Tooooom!!!!!!! Figyelsz????-kérdezte Bill meglepően magas hangon. De ekkor Bill meglátta mitől akadt el Tom lélegzete. Egy feltűnően csinos lányt láttak a buszmegállóban. Tom pont az ilyenekre bukik. De ő még Billnek is megtetszett. De mindezt ő persze nem szokta kimutatni.
-Az ott ő.-mondta Tom.
-Mi?!-kérdezte Bill.
-AZ-OTT-ŐŐŐ! Akivel voltam.
-Akkor mire várunk? Menjünk már oda!-és Bill megindult a lány felé.
-Ömm szia!-köszönt kicsit félénken.
-Szia!-köszönt a lány idegenkedve, és kérdően nézett Billre.
-Beszélhetnénk?-kérdezte.
-Miről?-kérdezte még mindig távolságtartóan. Mondjuk ez nem meglepő hiszen egy idegen alak egy csajjal odamegy és leszólítja dumálni...Ez kit nem lepne meg?
-Tom Kaulitzról.-felelte Bill lazán. A lánynak leesett az álla.
-Bill?! Te vagy az? Hát itt?-döbben le de aztán kapcsolt és hamar visszazökkent a valóságba-Nem Tomról nem beszélek! Nincs mit mondanom róla.-mondta.
-Szerintem van! Mondjuk megmagyarázhatnád ezt itt!-mondta Tom.
-Miről beszélsz?-kérdezte a lány.
-Az hogy én vagyok Tom és nem tudom mit csináltál velem de csináldd vissza!!!-a lánynak a lélegzete is elakadt. Még ő is meglepődött. Most vagy nem hitte el a dolgot vagy csak sokkolta a helyzet.
-Te Tom? Hát sikerült? Úramisten! Ezt nem hiszem el...
- Most mi az? Mit nem hiszel el?-kérdezte Tom.
-Hát, hogy sikerült! Átváltoztál!-mondta lelkesen.
-Jajj de jó, hogy ennek ennyire örülünk!-gúnyolódott Tom.-Ha ki gyönyörködted magadat bennem, akkor talán vissza is csinálhatnád.- De a lány nem igazán figyelt. Láthatóan még mindig csodálkozott.
-Nem tudlak visszacsinálni-mondta végül.
-Mi?!- bukott ki Billből és Tomból egyszerre.-Kicsit beavathatnál úgy ebbe.-mondta Bill.
Ekkor a lány elindult.
-Gyertek!-szólt hátra. Egy 10 pecig mentek ameddig egy csendes kis kávézóba nem értek.-Mit kértek?-kérdezte amikor helyet foglaltak egy eldugott kis sarokban.
-Kávét.-mondta Bill. Tom egy bólintással adta jelét annak, hogy ő is azt kér. A lány elment rendelni.
-Te mi van ha így maradok?-kérdezte folytott hangon Tom.
-Baj. De nem fogsz nyugi-suttogta Bill.
-De ha mégis? Ez még azon is meglepődött, hogy sikerült "békává" változtatnia akkor visszaváltoztatni gondolod tud majd?
-Először is nem béka vagy. Maximum az voltál. Másodszor is ha sikerült humanoidot csinálni belőled akkor majommá is vissza tud varázsolni.
-Kapd be Bill!-sértődött meg Tom.
-Mit? Neked nincs olyanod-nyújtotta ki a nyelvét Bill.
-Pofán foglak baszni ma még!
-Egy hölgynek nem illik így beszélnie-folytatta a csipkelődést Bill.
-Ájj baszod én...
-Mi van Tom meg fog jönni? Máskor nem vagy ilyen ingerült.-mondta Bill de már alig bírta ki nevetés nélkül. Elmondhatatlanul élvezte, hogy így húzhatja testvére agyát. Ő éppen valami "szépséget" akart reagálni vagy éppen tényleg fel akarta pofozni Billt ám ekkor visszatért a lány (mert a nevét még mindig nem tudták) így ezt nem tudta megtenni.
-Tessék meghoztam a kávétokat-mondta és letette a Kaulitz-fiúk elé a rendelt italt, majd ő is helyet foglalt velük szemben.
-Nos...Tom te nagyon megbántottál. Földbe tiportad az érzelmeimet és megaláztál. Elhatároztam, hogy megbüntetlek. A nagymamám mindig tanított nekem ilyen átkokat. Régebben is próbálkoztam, persze csak pozitív dolgokkal de nem mentek. Ekkor fel is hagytam a dologgal. Ám te annyira megsértettél, hogy újra kipróbáltam. Gondoltam hátha sikerül. De álmomban se gondoltam volna, hogy sikerrel járok.-a hangjában az jött le, hogy örül is a sikernek ugyanakkor kicsit meg is ilyedt.
-És hogy változok vissza?
-Nos erre nincs átok. Akkor fogsz visszaváltozni, ha tanultál a dologból. Nem tudom mikor lesz az. Esetleg ha kedvesebb leszel meg ilyesmi.
-Hát ez nagyszerű...-morogta.
-Hogy hívnak?-kérdezte Bill.
-Angela.
-Hmm...szép név-mondta Bill.
-Na ne! Te most neki állsz csajozni??? Inkább törd a fejed, hogy lehetek önmagam.-mindketten lesúlytóan néztek Tomra.
-Látom szeretsz nő lenni, mert ha ilyen vagy sose leszel újra férfi.-szólt Angela.
-Bocsi...de elképzelni nem tudjátok ez milyen.
-Te meg azt nem mit éreztem akkor amikor közölted, hogy kihasználtál.
-De hiszen az csak egy éjszaka volt, és azthittem ezzel te is tisztában vagy.
-Tudod akkor este nem ezt mondtad. Bár lehet, hogy te nem emlékszel rá...De mindegy.Ne haragudj. Most ezzel talán tényleg túl lőttem a célon. De nem gondoltam, hogy ez lesz. Mindenesetre ha megjavulsz visszakapjátok Tomot. Most viszont mennem kell. Itt a telefonszámom ha Tom visszaváltozna hívjatok fel.-és átgyújtott egy névjegykártyát.-Mindenjót fiúk!-mondta és elment.
-Na? Most mihez kezdünk?-kérdezte Bill.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése